NOU! Curs de Marketing in Estetica si Marketing in Era Social Media

Iti doresti o cariera de succes in domeniul infrumusetarii? Atunci trebuie sa stii cum sa te promovezi! Cum atragi clientii? Cine sunt clientii tai si ce isi doresc? Cum sa iti faci cunoscute serviciile? Cum sa te promovezi pe retelele de socializare?

Sunt intrebari la care iti va raspunde Alexandra Draganescu, la cursurile de Marketing in Estetica si Marketing in Era Social Media, pe care le sustine in cadrul cursului de calificare in cosmetica.

De ce un curs de Marketing la Scoala de Cosmetica

Cursul de Marketing in Estetica le ajuta pe elevele noastre sa inteleaga cateva aspecte cheie ce le diferentiaza de ceilalti profesionisti. Le ajuta sa atraga cat mai multe cliente in salonul de infrumusetare, dar mai ales in cabinetul de cosmetica.

In cosmetica, nu este suficient sa fii foarte bun in ceea ce faci, este important ca lumea sa stie cat de bun esti si de ce trebuie sa apeleze la serviciile tale. Iar asta se obtine doar prin strategii de marketing si promovare adecvate domeniului.

In cadrul cursului de Marketing in Estetica, elevele invata:

  • Care sunt cele mai bune variante de promovare
  • Pe ce sa puna accentul
  • Strategii de vanzare a serviciilor
  • Cum sa intampine nevoile clientilor
  • Cum sa creeze pachete de servicii care sa le indeplineasca cerintele si nevoile clientilor.

Despre Alexandra Draganescu

Dar, cel mai important, invata cum sa foloseasca toate notiunile dobandite in cursul de calificare in cosmetica pentru a-si informa clientii si pentru a crea pachete personalizate in functie de necesitatile tenului.

Cursul de Marketing in Era Social Media este menit sa ajute cursantele sa se familiarizeze cu instrumentele de social media precum Facebook, Instagram si Linkedin.

Alexandra le invata pe cursantele scolii noastre cum sa faca postari pe paginile personale si pe cele profesionale, cum sa creeze content, cum sa atraga publicul, cum sa se foloseasca de functiile aplicatiilor, cand sa faca postarile si cum se fac campaniile platite pentru a obtine un grad ridicat de conversie.