Cum aduci cliente noi in cabinetul de cosmetica

Cliente noi in cabinet cosmetica

Daca esti la inceput de drum in meseria de cosmetician si nu ai cliente ori ai o afacere proprie si vrei sa o faci cunoscuta si sa ai o agenda plina cu programari, atunci esti unde trebuie. In zilele noastre, este mult mai usor ca inainte sa cresti numarul de cliente noi in cabinetul de cosmetica. Daniela Blenovici, formatorul Cursului de Cosmetica Premium, ne spune care sunt cele 5 metode care vor da mereu rezultate.

1. Recomandarea verbala

Recomandarea verbala este cea mai buna unealta de promovare. O clienta multumita te va recomanda cu siguranta prietenelor. Ele vor veni cu incredere pentru ca au vazut deja rezultatele muncii tale. Poti sa iei mereu in considerare ca orice client care va iesi din cabinetul tau de cosmetica va fi o carte de vizita pentru tine.

Luand in calcul ca exista foarte multe saloane, foarte multe cosmeticiene, decizia de a alege la serviciile carei cosmeticiene sa apelezi este foarte dificila. Devine foarte simpla cand ai o cunostinta care a testat serviciile si s-a bucurat de intreaga experienta.

2. Social media aduce cliente noi in cabinetul de cosmetica

Traim in era retelelor de socializare si acolo ne petrecem o mare parte din timp. In mod normal, deciziile noastre sunt influentate de ceea ce vedem pe Facebook sau Instagram.

Marele avantaj al acestor platforme este posibilitatea de a posta fotografii before/after cu munca ta. Pentru ca degeaba esti foarte buna la ceea ce faci daca nu stie nimeni. Mare atentie la postari insa! Trebuie sa reflecte activitatea ta profesionala, sa aiba continut relevant si explicat pe intelesul tuturor, care sa te diferentieze de ceilalti. La urma urmei, poze poate posta oricine. Foloseste-te de atuurile tale, de ce ai tu si altii nu au sau gaseste o abrodare diferita. Creeaza, cu fiecare postare, un panou publicitar virtual.

Daca nu ai timp sa postezi regulat sau nu stii sa folosesti la capacitate maxima retelele sociale, poti apela la o agentie de PR sa faca asta in locul tau.

https://www.youtube.com/watch?v=W70SYJCF4rE&t=82s

3. Profesionalism

Acesta trebuie sa fie cuvantul care sa te caracterizeze. Trebuie sa se reflecte in tot ceea ce faci la locul de munca. De la convorbirea telefonica pentru programare si pana la finalul serviciului oferit.

In cazul serviciilor de infrumusetare, tine cont ca oamenii nu cumpara un obiect, ci cumpara o experienta. Asigura-te ca va fi una memorabila. Ajuta-i sa inteleaga, prin profesionalismul tau, cum te diferentiezi tu de celelalte cosmeticiene. Fiecare tratament sau serviciu trebuie personalizat in functie de necesitatile clientei.

Posibilitatile sunt multiple. Un client va reveni daca va sesiza ca tu esti orientata catre rezultate, ca iti doresti sa ii imbunatatesti calitatea pielii, nu doar sa asiguri o incasare sau un venit.

Cliente noi cosmetica

4. Comunicare

Un aspect esential in relatia cu clientul este comunicarea. Tu trebuie sa ii raspunzi anticipat la intrebarea „de ce trebuie sa revin?” Un client educat si informat va intelege cat de des trebuie sa apeleze la un serviciu si de ce. Iti vei asigura, astfel, un trafic in mod regulat in salon. Un client neinformat va reveni cand va considera de cuviinta. Uneori prea tarziu pentru a obtine sau a mentine rezultate, deci nu se va declara multumit de serviciu.

Prin comunicare poti informa clientul si despre alte servicii pe care le oferi si pe care le-ar putea accesa. Comunicarea nu trebuie să se incheie la finalul terapiei cosmetice. Mentine relatia cu clienta, cere feedback si adapteaza-ti serviciile viitoare in functie de acesta. Daca feedback-ul este unul pozitiv, o poti ruga sa posteze un review pe retelele de socializare.

5. Zana buna pentru cliente noi in cabinetul de cosmetica

Poti sa fii tu zana buna pentru clientele tale. Cum? Prin cativa pasi simpli.

In primul rand gandeste-te la cine ai vrea sa fie clientele tale:

  • cele care prefera un loc curat, in favoarea unuia poleit cu aur;
  • cele care inteleg importanta produselor profesionale de calitate vs. produse si tratamente ieftine;
  • cele care vor sa se bucure de experienta vs. cele care au putin timp liber;
  • cele care pot reveni frecvent la tratament vs. cele care vor rezultate rapide.
HIFU cliente cosmetica

Dupa ce ai intocmit o lista cu dorintele clientelor tale, le poti considera niste atuuri si le poti folosi pentru a te promova.

Sunt multe saloane de infrumusetare si tot atatea cosmeticiene. Daca ai o baza buna si cauti mereu sa te perfectionezi in domeniu, serviciile tale vor fi cautate. Drept dovada stau fostele noastre eleve, acum cosmeticiene de succes.

Inscrie-te la curs de cosmetica PREMIUM pentru a fi cea mai buna in domeniu si pentru a oferi servicii recunoscute pentru calitatea lor.

[ninja_forms id=2]

Intrebari Frecvente despre Curs de Cosmetica in Bucuresti

Raspundem aici la cele mai frecvente intrebari. Nu ezita sa ne contactezi daca nu regasesti aici raspunsul pe care il cauti!

Nu ai diploma de Bacalaureat, dar vrei sa te califici in cosmetica? Scoala noastra iti ofera solutii reale pentru a te putea inscrie si a urma o cariera in domeniu.

Pentru inscriere, ai nevoie de adeverinta de absolvire liceu (NU este obligatorie Diploma de Bacalaureat) sau Diploma de Licenta.

👉 Click aici: Curs de cosmetica fara diploma de Bacalaureat

  • Copie Carte de Identitate

  • Copie Certificat de nastere

  • Copie Certificat de casatorie (daca este cazul)

  • Adeverinta de absolvire liceu sau Diploma de Licenta (NU este obligatorie Diploma de Bacalaureat)

  • Adeverinta medicala de la medicul de familie cu mentiunea "apt pentru inscriere curs cosmetica"

Inscrierea la modulele 2-5 se face cu aceleasi acte ca si pentru cursul de calificare.

Vrei sa stii ce oportunitati iti aduce calificarea in cosmetica? De la independenta financiara la program flexibil si dezvoltare continua, aceasta meserie iti poate oferi exact ce iti doresti.
👉 Click aici: Avantajele meseriei de cosmetician

 

  • La finalizarea cursului de calificare si dupa examenul final, primesti un Certificat de CALIFICARE PROFESIONALA, singurul care iti permite sa practici legal meseria.

  • La absolvirea unuia dintre modulele 2, 3 sau 5 primesti un Certificat de ABSOLVIRE.

Renumele cursurilor urmate conteaza pentru angajatori. Peste 90% dintre cursante si-au gasit loc de munca in domeniu. Veniturile din piata pot depasi frecvent suma de 5.000 – 6.000 lei lunar, in functie de experienta si locatie.

Te intrebi cat poti castiga in aceasta meserie? Afla care sunt veniturile reale din piata, cum cresti castigurile prin experienta si de ce o formare solida te ajuta sa ajungi mai repede la nivelul dorit.
👉 Click aici: Salariu de cosmetician in Romania

Cursul de Cosmetica Premium de la Scoala de Cosmetica Dr. Manuela Ravescu este multiplu premiat, prin acordarea distinctiei Cea mai buna Scoala de Cosmetica. Oferim certificat de calificare profesionala in cosmetica, recunoscut in Uniunea Europeana, cu program complet de 6 luni si practica hands-on, in doua sedii moderne din Bucuresti.

👉 Click aici: Singurul curs de cosmetica Coordonat de un medic dermatolog

Practica se desfasoara in scoala, intre cursante, sub supravegherea instructorilor scolii. Practica la cursul de cosmetica se desfasoara in cele 2 sedii moderne din Bucuresti: sediul principal din Str. Hagi Ghita 13 (Sector 1) si noul sediu din Str. 11 Iunie. Ambele locatii sunt dotate cu echipamente profesionale si ofera acces facil cu transportul public. Materialele profesionale sunt puse la dispozitie integral de Scoala de Cosmetica Dr. Manuela Ravescu.

Pretul cursului de cosmetica certificat in Bucuresti variaza in functie de program. Cursul nostru Premium include 5 module complete (cosmetica, epilare, machiaj, design sprancene etc.) cu posibilitatea platii in rate. Taxa de inscriere este de 450 lei, care se scade din pretul final. Pentru detalii exacte despre pret, contacteaza-ne la 0753 028 059.

Ai întrebări despre cursurile noastre?

Scrie-ne acum și te ajutăm să alegi programul care ți se potrivește!