23 iun.

Cum aduci cliente noi in cabinetul de cosmetica

Cum aduci cliente noi in cabinetul de cosmetica

Daca esti la inceput de drum in meseria de cosmetician si nu ai cliente ori ai o afacere proprie si vrei sa o faci cunoscuta si sa ai o agenda plina cu programari, atunci esti unde trebuie. In zilele noastre, este mult mai usor ca inainte sa cresti numarul de cliente noi in cabinetul de cosmetica. Daniela Blenovici, formatorul Cursului de Cosmetica Premium, ne spune care sunt cele 5 metode care vor da mereu rezultate.

1. Recomandarea verbala

Recomandarea verbala este cea mai buna unealta de promovare. O clienta multumita te va recomanda cu siguranta prietenelor. Ele vor veni cu incredere pentru ca au vazut deja rezultatele muncii tale. Poti sa iei mereu in considerare ca orice client care va iesi din cabinetul tau de cosmetica va fi o carte de vizita pentru tine.

Luand in calcul ca exista foarte multe saloane, foarte multe cosmeticiene, decizia de a alege la serviciile carei cosmeticiene sa apelezi este foarte dificila. Devine foarte simpla cand ai o cunostinta care a testat serviciile si s-a bucurat de intreaga experienta.

2. Social media aduce cliente noi in cabinetul de cosmetica

Traim in era retelelor de socializare si acolo ne petrecem o mare parte din timp. In mod normal, deciziile noastre sunt influentate de ceea ce vedem pe Facebook sau Instagram.

Marele avantaj al acestor platforme este posibilitatea de a posta fotografii before/after cu munca ta. Pentru ca degeaba esti foarte buna la ceea ce faci daca nu stie nimeni. Mare atentie la postari insa! Trebuie sa reflecte activitatea ta profesionala, sa aiba continut relevant si explicat pe intelesul tuturor, care sa te diferentieze de ceilalti. La urma urmei, poze poate posta oricine. Foloseste-te de atuurile tale, de ce ai tu si altii nu au sau gaseste o abrodare diferita. Creeaza, cu fiecare postare, un panou publicitar virtual.

Daca nu ai timp sa postezi regulat sau nu stii sa folosesti la capacitate maxima retelele sociale, poti apela la o agentie de PR sa faca asta in locul tau.

3. Profesionalism

Acesta trebuie sa fie cuvantul care sa te caracterizeze. Trebuie sa se reflecte in tot ceea ce faci la locul de munca. De la convorbirea telefonica pentru programare si pana la finalul serviciului oferit.

In cazul serviciilor de infrumusetare, tine cont ca oamenii nu cumpara un obiect, ci cumpara o experienta. Asigura-te ca va fi una memorabila. Ajuta-i sa inteleaga, prin profesionalismul tau, cum te diferentiezi tu de celelalte cosmeticiene. Fiecare tratament sau serviciu trebuie personalizat in functie de necesitatile clientei.

Posibilitatile sunt multiple. Un client va reveni daca va sesiza ca tu esti orientata catre rezultate, ca iti doresti sa ii imbunatatesti calitatea pielii, nu doar sa asiguri o incasare sau un venit.

Cliente noi cosmetica

4. Comunicare

Un aspect esential in relatia cu clientul este comunicarea. Tu trebuie sa ii raspunzi anticipat la intrebarea „de ce trebuie sa revin?” Un client educat si informat va intelege cat de des trebuie sa apeleze la un serviciu si de ce. Iti vei asigura, astfel, un trafic in mod regulat in salon. Un client neinformat va reveni cand va considera de cuviinta. Uneori prea tarziu pentru a obtine sau a mentine rezultate, deci nu se va declara multumit de serviciu.

Prin comunicare poti informa clientul si despre alte servicii pe care le oferi si pe care le-ar putea accesa. Comunicarea nu trebuie să se incheie la finalul terapiei cosmetice. Mentine relatia cu clienta, cere feedback si adapteaza-ti serviciile viitoare in functie de acesta. Daca feedback-ul este unul pozitiv, o poti ruga sa posteze un review pe retelele de socializare.

5. Zana buna pentru cliente noi in cabinetul de cosmetica

Poti sa fii tu zana buna pentru clientele tale. Cum? Prin cativa pasi simpli.

In primul rand gandeste-te la cine ai vrea sa fie clientele tale:

  • cele care prefera un loc curat, in favoarea unuia poleit cu aur;
  • cele care inteleg importanta produselor profesionale de calitate vs. produse si tratamente ieftine;
  • cele care vor sa se bucure de experienta vs. cele care au putin timp liber;
  • cele care pot reveni frecvent la tratament vs. cele care vor rezultate rapide.
HIFU cliente cosmetica

Dupa ce ai intocmit o lista cu dorintele clientelor tale, le poti considera niste atuuri si le poti folosi pentru a te promova.

Sunt multe saloane de infrumusetare si tot atatea cosmeticiene. Daca ai o baza buna si cauti mereu sa te perfectionezi in domeniu, serviciile tale vor fi cautate. Drept dovada stau fostele noastre eleve, acum cosmeticiene de succes.

Inscrie-te la curs de cosmetica PREMIUM pentru a fi cea mai buna in domeniu si pentru a oferi servicii recunoscute pentru calitatea lor.

Etichete